veelgestelde vragen
-
Indien u een onbrekend item wil ophalen of een item wil omwisselen, kunt telefonisch contact opnemen met het restaurant. Wij zullen met u een oplossing bedenken en u zo snel mogelijk helpen.
Mocht u niet meer in staat zijn langs het restaurant te komen kunt u gerust een email sturen met de klacht. Wij zullen deze met haastige spoed beantwoorden en verwerken.
Als u via Uber de bestelling heeft geplaatst, zal u helaas via de Uber app een refund moeten aanvragen.
-
Wij gebruiken gecertificeerde Halal kip. Deze word echter wel in de zelfde oven opgewarmd als alle andere producten. We don’t make the rules, you do.
-
Ja maar we maken het je niet makkelijk
-
Burritos wel
-
Nee nog niet.
-
Jep
-
Ja kan! stuur een mailtje naar: info@burritoboys.nl
-
Nee is vegetarisch, maar kan wel als je wil.
-
Yes. We kunnen grotere hoeveelheden burritos warm bij je leveren. Stuur een mail naar bestellen@burritboys.nl, deze zullen we zsm in behandeling nemen.
-
De eigenaren kunnen het niet spellen.
Staat jou vraag er niet tussen?
Stel je vraag op en wij proberen hem zo snel mogelijk te beantwoorden!