veelgestelde vragen

  • Indien u een onbrekend item wil ophalen of een item wil omwisselen, kunt telefonisch contact opnemen met het restaurant. Wij zullen met u een oplossing bedenken en u zo snel mogelijk helpen.

    Mocht u niet meer in staat zijn langs het restaurant te komen kunt u gerust een email sturen met de klacht. Wij zullen deze met haastige spoed beantwoorden en verwerken.

    Als u via Uber de bestelling heeft geplaatst, zal u helaas via de Uber app een refund moeten aanvragen.

  • Wij gebruiken gecertificeerde Halal kip. Deze word echter wel in de zelfde oven opgewarmd als alle andere producten. We don’t make the rules, you do.

  • Ja maar we maken het je niet makkelijk

  • Burritos wel

  • Nee nog niet.

  • Jep

  • Ja kan! stuur een mailtje naar: info@burritoboys.nl

  • Nee is vegetarisch, maar kan wel als je wil.

  • Yes. We kunnen grotere hoeveelheden burritos warm bij je leveren. Stuur een mail naar bestellen@burritboys.nl, deze zullen we zsm in behandeling nemen.

  • De eigenaren kunnen het niet spellen.

Staat jou vraag er niet tussen?

Stel je vraag op en wij proberen hem zo snel mogelijk te beantwoorden!